duminică, noiembrie 8

2 TIPURI DE EXERCITII PT ABDOMEN

Daca abdominalii sunt o grupa musculara pentru care lucrati din greu trebuie sa stiti ca antrenarea corecta a acestora este doar o parte din programul destinat unui abdomen de exceptie. Nutritia si in cazul celor care au probleme cu tesutul adipos, antrenamentele cardiovasculare sunt la fel de importante. "Nu poti incorda grasimea" spune o vorba a culturistilor americani. Va prezentam in continuare trei programe de antrenament si alimentatie care va vor garanta o musculatura abdominala de exceptie.

Programul numarul 1

Antrenament

Exercitiul

Serii

Rep.

Ridicarea picioarelor din atarnat la bara fixa

2

maxim

Flexii ale trunchiului la banca declinata

2

maxim

Flexii laterale pentru oblici la banca declinata

2

maxim

Flexii ale trunchiului cu franghie la scripeti

2

maxim

Nota: Programul se lucreaza de doua-trei ori pe saptamana. daca aveti probleme cu tesutul adipos, adaugati alte doua-trei sedinte aerobice saptamanal, pe care vi le recomandam indiferent de programul de antrenament pentru abdominali ales.

Programul cardiovascular (aerobic)

- Bicicleta stationara sau
- Alergare in aer liber - 30 minute.
Programul cardiovascular se va lucra in alte zile decat cele destinate antrenamentelor de fitness sau culturism.

Programul numarul 2

Antrenament

Exercitiul

Serii

Rep.

Ridicari ale genunchilor din atarnat la aparat

4

20-30

Flexii abdominale din intins pe spate cu picioarele sprijinite pe o banca

4

20-30

Ridicari de trunchi pentru oblici din picioarecu o bara pe spate

3

maxi

Programul numarul 3

Antrenament

Exercitiul

Serii

Rep.

Aducerea genunchilor la piept din sezand pe marginea unei banci

3

20-30

Ridicari de trunchi cu rasuciri la banca declinata

3

20-30

Flexii abdominale din intins pe spate cu picioarele sprijinite pe o banca

3


Niciun comentariu:

Persoane interesate

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Curs Valutar BNR

Lista mea de bloguri